Információk az előadásról

Az olyan rendezvényt nevezik így, ahol először a vacsorát szolgálják fel és utána az előadás egy külön teremben történik. Az ilyen típusú rendezvény a Franciaországi Royal Palace nevű Revű show színházban elterjedt.

A Budapest Varieté először vacsorával kezdődik, amit a Bálteremben szolgálunk fel. Itt a vendégeket a helyjegy-kategóriák szerint, 6, és 10 fős asztalokhoz ültetjük.

A varieté előadás vacsora után a Színházteremben lesz. Kérjük, hogy időben érkezzen!

csütörtök, péntek, szombat,

  • 18:30 kapunyitás
  • 19:00 vacsora a Bálteremben
  • 21:00 előadás a Színházteremben

vasárnap

  • 17:30 kapunyitás
  • 18:00 vacsora a Bálteremben
  • 20:00 előadás a Színházteremben

A Program hossza körülbelül 4 óra.

A dress code az öltözetre vonatkozó előírás, amely az egyes események jellegéhez mérten különböző kategóriákat jelenthet.

A következő Dress Code-okat ajánljuk:

  • Business Formal – Elegáns megjelenést, férfiaknak öltöny, ing, nyakkendő, míg hölgyeknek kosztüm vagy elegáns ruha
  • Business Casual – Ez a kategória a Business formal lazább formája, ahol már a nyakkendő viselése elhagyható, de továbbra is elegáns viseletet vár el.
  • Smart Casual – Mindkét nem esetében az adott alkalomhoz praktikusan illő, a formális öltözetnél lazább viseletet jelent, de továbbra is elegáns megjelenést vár el.

Információk a jegyvásárlásról

Jegyeket három kategóriában árusítunk:

  • VIP – 17.990 Ft
  • 1. Kategória – 15.990 Ft
  • 2. Kategória – 13.990 Ft

Az ár tartalmazza:

  • Welcome-drink (1 pohár/fő);
  • fűszervajas friss házikenyér az asztalokon;
  • 3 Fogásos vacsora (igény esetén vegetáriánus menüvel);
  • látványos és felejthetetlen varieté előadás.

(A jegy ára az italfogyasztást nem tartalmazza!)

A késői időpontra való tekintettel a program 14 éves kortól ajánlott.

A weboldalon vásárlóink részletes tájékoztatást találnak a Budapest Varieté rendezvényről.

A jegyvásárlás menüpontban kiválaszthatják, melyik előadásra kívánnak jegyet vásárolni. A kiválasztott időpontra való kattintás után megjelenik a képernyőn az előadás helyszínének a részletes képe, amin különböző színekkel jelölt kategóriák jól látszanak. Mellette az előadás leírása olvasható.

Vásárló itt kiválasztja a Nézőtér kategóriát (VIP, I. Kategória, II. Kategória), azután a Sort, ahová ülni szeretne. Széket nem lehet választani, a sorokat a szervezők töltik fel a jegyvásárlás sorrendjében.

Ha vásárlónk kiválasztotta a megvásárolni kívánt jegyeket, meg kell adnia a Vegetáriánus menük számát.

Ezek után a Kosárba rakom gombra kattintva eljut a Kosár oldalra.

A kosárban láthatók a vásárló által kiválasztott jegyek (nézőtér kategória, sorok), az előadás címe és időpontja, és a jegyek ára.

Vásárlóinknak csak a kosárban feltüntetett ÁFA-mentes bruttó összeget, vagyis a megvásárolni kívánt jegyek árát kell kifizetnie, kezelési költséget és más egyéb díjat, költséget nem számítunk fel.

Kérjük, figyelmesen nézze át a kosarát, mielőtt a fizetés gombra kattint! Itt módosíthatja a tételeket utoljára. Pl. tétel törlése a piros X-szel.

Ha összeállította kosarát, azaz minden megvásárolni kívánt jegyet kiválasztott, akkor nyomja meg a Tovább a pénztárhoz gombot

Vásárlóink regisztráció nélkül tudják a jegyeket megvásárolni. A következő adatokat kell megadni:

  • teljes név,
  • az ön címe (a számlázáshoz szükséges),
  • e-mail cím.

Vásárlóinkat teljes körű felelősség terheli a vásárlás során megadott adatok valódiságáért és ezen adatok megadásával történő minden vásárlással kapcsolatban.

Amennyiben a vásárló ezen adataihoz illetéktelen személyek hozzáférnek, úgy a vásárló erről a szolgáltatót értesíteni köteles. Ennek elmulasztásából eredő kárért a vásárló felelősséggel tartozik.

A vásárló kijelenti és vállalja, hogy adatait a valóságnak megfelelően adta meg a szolgáltató webes felületén. Ezen felelősségvállalásra tekintettel a szolgáltató kizárja felelősségét a vásárlás során megadott téves, hibás vagy hamis adatok vagy e-mail cím megadásából eredő kárért.

Vásárlóinknak csak a kosárban feltüntetett áfa mentes bruttó összeget, vagyis a megvásárolni kívánt jegyek árát kell kifizetnie, kezelési költséget és más egyéb díjat, költséget nem számítunk fel.

Fizetési módok

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudja bankkártyával fizetni jegyrendelését (vagy ha rendelkezik barion tálcával akkor előre feltöltött egyenleggel tud fizetni).

A pénztár oldalon, az adatai megadása után, Ön átkerül a Barion fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.

A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

A megadott adatok mindvégig biztonságban lesznek, mivel maga a fizetés a Barion titkosított oldalán történik. A Barion a Magyar Nemzeti Bank szigorú felügyelete alatt működik, PCI DSS megfeleléssel. A kártyaadatokat Norton/Symantec 256 bites SSL titkosítás védi. Webáruházunk csak a tranzakció eredményéről kap tájékoztatást, kártyaadataid nem jutnak el hozzánk. A Barion Smart Gateway fizetőfelületén kártyaadatok megadásával, vagy Barion tárca tulajdonosok esetében jelszóval lehet fizetni, asztali és mobil böngészőkben egyaránt.

A szolgáltató a SimplePay az OTP mobil Kft. által vezetett bankkártyás fizetési szolgáltatását veszi igénybe. A vásárló a SimplePay biztonságos felületén adja meg a bankkártyája adatait. A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatásainál kínált eljárással: internetes fizetés közben a SimplePay opciót választva, Ön átkerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.

A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben. 
A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítják a 
Budapest Varieté oldalára.
Szem előtt tartva a SimplePay folyamatosan figyeli a tranzakciókat, így garantálva a online fizetési folyamat biztonságát. Ezekhez az adatokhoz a Eötvös Krisztina kis-adozó (a honlap üzemeltetője). nem jut hozzá.

A tranzakció eredményét a pénzügyi szolgáltató automatikusan – 5-10 másodpercen belül – megküldi rendszerünknek, vásárlóinkat pedig a banki felületen tájékoztatja a tranzakció sikeréről. Kérjük ne zárja be a böngészőt és ne szakítsa meg a folyamatot! Az adatlapon megadott e-mail címre a rendszer visszaigazolást küld, amelyen megtalálható a vásárolt jegyekre vonatkozó minden fontos információ.

A jegyek kifizetése banki átutalással a szolgáltató OTP Bank-nál vezetett számlájára.
Sikeres vásárlás esetén Ön e-mailben kapja meg az utaláshoz szükséges információkat. Utalásnál a megjegyzés mezőbe tüntesse fel a rendelési számot!

Beérkezett átutalások ellenőrzése, valamint ezzel együtt a jegyek visszaigazolása a jegyek vételárának hiánytalan beérkezését követő 24 órán belül megtörténik. Amennyiben az online banki rendszer nem üzemel, úgy az átutalások ellenőrzése és a sikeres vásárlás igazolás kiküldése későbbi időpontban történhet. Átutalással történő online vásárlás csak abban az esetben érvényes, ha legkésőbb 48 órán belül (amennyiben ünnepnapra vagy hétköznapra esik, úgy az azt megelőző banki nyitvatartási napon) bankzárásig beérkezik a jegyek ellenértéke. Ellenkező esetben csak bankkártyás fizetést tudunk elfogadni.

Miután a vásárló jegyeit online megvásárolta, azokat, a vásárlás nem törölhető és nem vonható vissza, a megvásárolt jegyek nem válthatók vissza, kivéve, ha a szervező hibájából elmarad az adott előadás.

A sikeres vásárlásról Önt e-mailbe értesítjük. Az e-mail  tartalmazza az E-Ticket-et (elektronikus jegyet) PDF formátumban, ami a belépésre jogosítja. Az E-Ticketet tartalmazza az Ön által megadott adatokat, kategóriát, sort és székszámot is. Ennek bemutatása érkezéskor kötelező, nyomtatott vagy digitális formában okostelefonon.

A vásárlók által kinyomtatandó jegyek elvesztéséből, ellopásából, hibás nyomtatásából, lemásolásából, többszörös kinyomtatásából eredő következményekért és károkért felelősség kizárólag a vásárlót terheli.

A sikeres jegyvásárlásról a Budapest Varieté. rendszere általában 1 órán, de a jogszabályi előírásoknak megfelelően legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást küld a vásárlónak az általa megadott e-mail címre, és ezen visszaigazolásban megküldi a 7. pontban írt E-Ticket-et.

A vásárlást megerősítő automatikus visszaigazoló e-mailt a szolgáltató a vásárló által megadott e-mail címre küldi meg. A hibás e-mail cím megadásából fakadó minden kárért a vásárlót terheli a felelősség, a szolgáltató nem felel!

Ha a vásárló a visszaigazolást 48 órán belül nem kapja meg, kérjük, ne kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 30 743 0771-es telefonszámon, vagy küldjön email-t a info@budapestvariete.hu címre.

SymplePay fizetési információk

A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a SimplePay egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a SimplePay felületén intézhetik fizetésüket. A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a SimplePay tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.

A Simple mobilalkalmazás egy olyan hazai fejlesztésű alkalmazás, amely a mobilvásárlást ötvözi számos, az életet egyszerűbbé tevő szolgáltatással. Így parkolójegyet, autópálya matricát, mozijegyet vásárolhat és számos további szolgáltatásból választhat egyetlen mobiltelefonos alkalmazáson belül. Letöltése ingyenes; Android, iOS és Windows Phone platformon működő okostelefonra és tabletre telepíthető.

További információért kérjük, látogasson el a www.simplepay.hu honlapra! Ügyfélszolgálat: 06 1 3666 611, ugyfelszolgalat@simple.hu

A Simple két szolgáltatása egymástól függetlenül működik. A továbbiakban a SimplePay Online Fizetési Rendszerrel, és az online vásárlással kapcsolatban talál információkat.

  1. A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
  2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
  3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
  4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a
    szolgáltató oldalára.

Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.

Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a budapestvariete.hu fizetést előkészítő oldaláról a SimplePay biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A SimplePay fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.

  • A kártyabirtokosok számára az internetes fizetés, csakúgy, mint a hagyományos POS terminálon történő fizetés díjmentes.
  • Ma már a Maestro bankkártyával is lehet fizetni az interneten. Részletekért érdeklődjön kibocsátó bankjánál.
  • A kártyatársaságok a kártyabirtokosok érdekeit védik, ezért amennyiben kártyával vásárol és a kereskedő nem teljesít, úgy a kibocsátó bankjánál megadott reklamáció keretében érvényesítheti panaszát, melynek jogossága esetén Ön visszakapja a pénzt.
  • A kártyabirtokosok azonosítását szolgálja a kártya aláírási paneljében található 3 jegyű ellenőrző kód – amit CVC2-nek vagy CVV2-nek is szoktak nevezni – (a 3 jegyű ellenőrző kód megtalálható a kártyaszám, illetve annak utolsó négy számjegye után). Ezt a kódot kérjük, ugyanolyan gondossággal kezelje, mint a PIN kódot!